00:21

Hejhej !

Aha nu sitter man vi datan igen då (a har nyss kollat på film , "Djävulen bär prada" har sett den ett par ggr men fick lust att se den igen (: Höll på att somna , men lyckades hålla mej vaken , & nu är jag pigg igen -.-

Idag böev det att bara åka runt och handla , först åkte hela familjen till ÖB , syrran skulle till nån som fyllde år så köpte present , samtidigt kollade jag på skor , men hittade inget , tyvärr ); Sen stack vi till Kvantum , satt i bilen hela tiden , så va inte så roligt . Sen lämnade vi syrran , och åkte ner till lille "stan" eller vad man ska kalla de här i NewBridge? ((; Men köpte inget . Sen va de bara hem & äta  , och kolla film (Y
Imon ska jag och mamma in till Kalmar , kolla byxor & skor till mej dåva , tummen upp på de! (YY) Men annars inte så mke , bloggar mer imon ! plus vill tacka min älskling Fanny för headern! den blev jätte bra gumman (YY Loveya. ((:



Pussseeenn;*


Kommentarer
Postat av: fanny

o love you tooo babe (A)<3

2010-04-11 @ 18:09:30
URL: http://fannyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg:)<3

2010-04-11 @ 21:03:45
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0