Kalmar !

 hej sötingar !


Idag blev det ju kalmar (Y) åkte med tilda , mötte pappa och så åt vi. Sen stack vi till baronen och jag köpte mjukisar och trosor. Sen gick vi till gina och köpte leggings . och sen HM och köpte Bh ! Efter det mötte jag och Tilda upp mina gammla vänner , så gick vi och fikade . Jätte mysit tjejer ! (L) Och sen blev det att åka hem , så nu sitter jag här vid datan igen (a). Bloggar mer ikväll!

Puuusssseeeennn ;*

'

                                         Mjukisarna
                               


                                                                                  Trosorna (a




                                                                       Bh:n

Kommentarer
Postat av: matilda

fint:)<3

2010-04-19 @ 21:57:40
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: olivia

var köpte du trosorna för någon stans ? :) så himla gulliga ;)<3

2010-04-24 @ 21:24:41
URL: http://oliviaahhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0