Love orientering-.-

Hejhej .

Sry , inte bloggat på nån dag , men har haft fullt upp med dresyrkurs , och annat .
I måndags:

Skola som vanligt , upp tidigt  , äta och sminka mej . Sen gå till skolan . I måndags hade vi orientering på idrotten . Jag suger verkligen på det ! Gått vilse nästan varenda ggn ;o Men i måndas , gick jag med Kevin , Annie och Beckan . Så skulle vi ta en "genväg" . Och då tog jag tag i ett träd , och gissa , de knäcks och ramlar över mej så jag ligger under ett träd . Nu var de inte ett jätte stort träd men de va jävligt tungt att ha över sej xD jag måste vara jävligt feta eftersom ett träd ramlar över mej !? ^o)
Så har rivsår och blåmärken lite varstans -.-' AHja annars va de rätt så kul för annie och Kevin , becka eftersom dom asgarvade xd

Idag var det skola igen . Håltimmen , så va man i musiksalen och spelade lite . Blir ju uppspelning på onsdag då. Annars inget kuligt idag :))



Pussseeeennn ;*











Mina allihop ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0