Hemma igen från två underbara dagar i Göteborg .

Aha hejehej !

Igår kom jag hem 22:45 typ.
Varken jag eller Becka ville hem , hade så fkn roligt så de är liks inte sant (Y) Var på Liseberg båda dagarna , hade sjukt kul .
På tåget Till gbg , så filmade vi en massa xd vi filmade andra folk , och så satte vi plastpåsar på huvet och gjorde hål framför ögonen och munnen ... haha vi hade sjukt tråkit där ett tag som ni kanske fattar (a)

Inne på Lisse var de väldigt mke folk men man behövde nt stå i kö i mer än 20-25 min på varje karusell så de va tjill-

På tåget påvägen hem åt vi Subway mackor som vi köpte på stationen .. Mmmm Subway ;D (bara becka som fattar)
Jag sov i en timme när becka var tråkig och läste bok -.- Becka va jätte snäll och filmade mej då(y) -.- Haha så filmade vi massa annat folk som sov oxå , de va sjukt kul (a) ;D
Ahja TUMMEN UUPPP för två av dom härligaste dagarna i mitt liv tsm med becka . Älskar dej !(L)

Idag blir det att rida "in" en häst hos några vi känner . hihi hästen e visst lite busi , så den stegrar och sparkar bakut . Men de klarar jag av får vi hoppas (y) Önska mej lycka till ;)


Bilder från Lise och Tåget :



Sopi .

hha Oj ;D

Lisebergsbanan :D

Uppsvinget (Y)

Långe jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Balder (Y)

Becka vann en stor kexchoklad ;o 1980 g och det var tack vare mej !

Biljetten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0