ojjssaan ..

Förlåt jag e så himla dålig på att uppdatera . men har varit borta så mke , så har inte hunnit och nu när jag har hunnit så har jag liks inte orkat riktigt . Men jag ska försöka bättra mej så mke jag kan (A)

Har ju varit i Helsingborg ! det va så hiimla mysigt . Dom vi var hos bodde i en lägenhet med sina två katter och en hund . Katterna Lovis och Soki ¨, så himla mysiga . Lovis klättrade i allt , medan Soki la sej i alla väskor hon kunde hitta x'd tex , hittade jag henne i min gitarrväska , haha hon sov där inne ;D Deras hund som var en Tollare , hette Ricky , han var 11 månader . Och han var världens goaste hund :) Och väligt lydig , hehe jämfört med vår hund (a) (Y)

Men idag ska man va med Becka , fixa filmerna sen besöket i Gööööttteeebbooorrrgg (Y):D Läggs antagligen ut på ytb , isf så lägger jag ut länk , på min Bdb och här såklart ;)

Och sen när man var i Helsingborg så ringde min mommo och sa att jag har fått en kusin till ! :D (Y) hon e så himla sööt , och hon heter Aaliyah. hihi jag älskar namnet ! Grattis till er lilla ängel (L) 

Aaliyah (L)




Ahja måste göra mej iordning nu  !

Puuussseen ;*


Vägen te helsingborg (Y):D

hah lilla sötnosen Ricky ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0