ÄLSKAR SOOLEN

Hejhej .

Igår blev de en hel dag full me mys ! (y) Jag va först med Annie , så solade vi här. Sen stack vi te Risse med Tildis. Och badade och solade. Sen åkte jag Och Annie hem till henne . Och sen åkte vi och hyrde två skräckisar och en sorglig film ;( (Y)

Film 1 : The Cildren . Uscha jag och Annie hatar småbarn efter den filmen.
Film 2 : Orphan . Rätt sjuk film så man blir as rädd för att gå i mörker sen (a)
Film 3: Allt för min syster. Jag och Annie låg och grät som fan . ;( riktigt sorglig och en riktigt bra film !


Vi såg på film till 06:00 , Sen efter sista filmen däckade jag (a) Vaknade av att Tilda ringde mej på morronen och ville te Risse med oss -.- . men jag stack hem och städade och packade grejor tills imon ;) Sen åkte jag med Becka , Annie , Tilda, Frida , Emelie , Och Hugo till Risse och badade . härligt värre !



Pusseenn;*'





Annie är något av IQ - befriad :'D


Kommentarer
Postat av: tydligen den iQ befriade annie ;D

du kan va iQ befriad din störda unge ;))

2010-07-24 @ 05:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0