Jag suger på att uppdatera min blogg , förlåt !

Hejhej!

ska bli mke bättre på att uppdatera min blogg har jag bestämt nu (y'

Nu har Matilda gjort ny design me bloggen och ny header åt mej , tack gumms älskar dej (L)

Igår blev det att åka till Bergkvara , och vara där med typ johans kompisar och han kusiner . De va kulkul :) Sen idag blev de att stressa upp på morgonen och åka till kalmar , men hade glömt mina pengar så fick åka hem innan och hämta dom och sen åka till Kalmar. Där mötte jag upp Annie och sen kom pappa. så åt vi lite med pappa och pratade lite med han. Sen gick jag och Annie och shoppade (Y)

Jag köpte:

ett nagellack
plutt till näsan
klänning

efter de åkte Annie hem och jag gick och mötte pappa igen. sen drack vi kaffe och så kom mamma och hämtade mej så var de bara att åka hem. :)

Men tummen upp på en helmysih dag ! (Y)

Lovar att blogga mer imon !



Pussseeennn ;*





haha ... hmm ?

Kommentarer
Postat av: matilda

de är lugnt, älskar dig<33333

2010-06-13 @ 13:06:01
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0