Orientering (Y) -.-'

Hejhej !


aha idag va de orientering då , jippi ! :D De suger -.- men denna ggn gick jag inte vilse (Y) jag lyckades ta mej igenom både statsochskogs orienteringen .. otroligt ju ;d Men först var hela skolan på madesjövallen , och så va de sexkamp där , asso jag suger serriöst på säckhoppning , jag och annie puttade varann hela tiden så kom aldrig in i mål (Y)
sen va de massa annat , ägde ju OFC annie på allt , hon fick väl noll på allt , eller hur annie ? ;D haha nedå du va jätte duktig ! ;* och de regnade ju och va piss kallt så de va inte precis så att man bara kunde sätta sej ner , nä man fick gå hela tiden -.- hatar orientering :D(Y)





Annie och jag vi e GODA vänner ! (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0