MadeShoweenn !

Hejhej .

Förlåt för att inte ha uppdaterat bloggen , men haft fullt upp !

Hela helgen vart de Öland , va där med mommo eftersom mamma , Johan , Moffa , och Nicole åkte till England . Syslingen min var skit fin i sin brudklänning ! och alla andra va jätte fina &så . Grattis ! (L)

I måndags var de ju skola -.- sen hem och plugga prov.

Tisdag var de ofc skolan , sen hem göra sej iordning . Sen kom Annie , så åt jag och sen stack vi till... Madeshoweenn!
men precis innan vi skulle gå och möta annat folk så kommer hon på att hon glöm sin biljett , så vi fick ringa runt som satan  , men tillslut cyklade hon snabbt hem och hämtade den . Sen var de bara att gå in :D Skit kul! Massa folk va de , hhee fyfan jag och annie satt och skrattade tills vi grät (a' haha . (kommer Bilder )

Idag var de ju musikProfil då! Hahah idag övade vi på astridlindgren Musikalen ! (Y) Haha jag kommer skämma uuuutt mej ! Jag ska ju vara Karlsson på taket -.- He men de blir nog kul (Y) Bloggar mer när jag får tid över !




Pusseeenn ;*




haha tog massa bilder men orkar inte lägga upp alla ! :)



finns oxå en liten del av showen på youtube !
http://www.youtube.com/watch?v=z2RiKtSKIMw&feature=youtube_gdata
allla kooolllar ! :D



Kommentarer
Postat av: matilda

frågastund på bloggen

fråga på:)<3

2010-05-21 @ 19:02:23
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0