23:30

Förlåt att jag är lite seg på att uppdatera bloggen !

Men igår va de ju skola till halv tre , sen stack man hem till becka med ; Anton , Adam , Rebecka , Jag och Annie (Y)  Sen stack vi till stan , åt och jag becka annie gick på NybroMarknad i regnet , jätte mysigt -.- men kul hade vi ändå! Sen hyrde vi tjejor film , och handlade Godis på Öb , och sen tog en fika på Mc Donalds , HÄLSOSAMT yaoo (Y) Sen åkte vi tjejer hem till Becka medans Adam och Anton spelade fotbolls match . Vi Sjöng Lips , haha jag ägde sönder xD Och sen kollade vi på "Paranormal Activity" , asso den va ju läskig på ett sätt men den va inte så läskig som alla sa ... men man skrek väl lite (a Sen efter filmen sjöng vi Lips igen , jätte kul hade vi !:) Sen gick vi och la oss . Mitt i natten vet inte vad klockan var , så vaknade jag av att jag stog mitt i Beckas vardagsrum !;O Antagligen gått i sömnen ... jag e sjuk ... sen på morgonen hade Becka tydligen varit på toa , sen när hon hade kommit ut så hade jag suttit upp i sängen och bara stirrat rätt ut , och becka hade typ pratat med mej men jag hade inte svarat så hon la mej ner  xd  stackars annie och becka , undrar vad jag höll på med egentligen ;D
Men väldigt lyckad dag /natt ! loveya .

Idag , blev de först att åka hem och hjälpa mamma med lillsyrrans 9år kalas inte så kul men gjorde de för Bellas skull (L) sen gick jag hem till Beckas pappa och där var Anton , ofc Becka , Adam och Annie . Tsm gick vi till tågstationen , och åkte in till kalmar . Där kollade vi på Bio , as kul film , " En galen natt" den måste alla se ! :D Sen åkte man buss hem , sov en stund men inte länge =) älskar att åka buss (a) Aja bloggar NOG mer imon hehe .



Puuusseen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0