Data tbx (y)

Äntligen har man fått datan tbx (y) Så nu blir de massa bilder , hihi !
Idag händer antagligen nt så mke . Hostar hela tiden , USCH hatar att vara sjuk ! :( Ikv åker man till söderåkra , kommer dryga som fan , för orkar knappt röra mej asso .
Just nu sitter ja o kollar på film med lillsyrran . Känner mej väldigt social när jag sitter vid datan , menmen (a)

Ahja nu kommer massa bilder ! Pusspuss på er :D !


Kalmar med mina tjejor (y)

Annie , o muuums kaffe :')

Idrottsdag , och cpbarnen på bild ;D

John o Kevin har lite kul ;)

Mitt sällskap när man är sjuk  , telefonen och lilla sötnosen :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

awssooome bilder ;D (Y)

oh krya på dej :O <33

2010-09-25 @ 23:12:20
Postat av: kevin '

rawr på mig och john tihihihi

2010-10-24 @ 19:31:10
URL: http://musikkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0