Idrottsdag

Aopp! Idrottsdag vare idag då . Lite drygt var det. Har ju mina knän o tänka på så tyvärr blev de inget springande för mej inte...Men jag gjorde allt annat där man inte sprang iaf . Började halv nio och slutade vid 14.00 idag. Egentligen på onsdagar så börjar vi vid halv tio så jag hade ställt klockan på kl 8:00 (y) bra jobbat Tiffany. Så fick springa runt på fem minuter och göra mej iordning . Packat hade jag redan gjort och de blev ingen frukost i morse ,men de gör inget haha;) imon och på fredag är man ledig , så tummen upp på de (y):d! Helgen kommer jag spendera i söderåkra och i sängen. För jag tänker dryga helaaa helgen , hihi(a) men kommer sakna min sötnos nåt enormt:(! Älskar dej , babe. Just nu ligger jag i sängen , och messar/Bloggar. Är helt slut , och tror att jag håller på att bli sjuk :( nt alls bra. Senare blire idol !:d hejar såklart på vår Jay smith , han äger fan allt och alla! Bäst är helt klart rätta ordet för honom!:d håller tummarna för dej , Jay!(y). Men nu ska jag faktiskt sova en stund tror jag(a) men bloggar mera imorgon. Pusspuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0