Länge sen nu!;o

Herregud va länge sen de va man bloggade! Men jag har verkligen nt haft orken att göra de. Men nu har jag bestämt mej för att börja blogga igen . Eller haha, ska försöka iaf (a)(y) ah i helgen har man iaf vart i kalmar , massa mys vare där! Så tack alla för en riktigt härlig helg! :') Just nu sitter jag i omklädningsrummet och har nyss haft idrott ;d drygt... Och nu blire snart äcklig lunch -.- nt tummen upp på de. Efter skolan blire att cykla till stallet , något positivt iaf :d Plus jag har ingen data på en hel vecka! Så får lägga upp från mobilen ist. AhJa bloggar mer senare:) puss på er.

Kommentarer
Postat av: jonna

wie, de gillas! :D <3

2010-09-24 @ 12:19:48
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0