Ledig och sjuk.

Ledig är man , och tummen upp på det. Men tummen ner på att Jag ligger hemma och är sjuk -.- sjukt ont i halsen , och blir yr så fort jag ställer mej upp ;s Uscha. Hatar verkligen att vara sjuk :( Just nu ligger jag ute i våra utemöbler på terrasen . Jag har filt på mej och min hund ligger på min mage och njuter :') han har hållt mej sällskap hela dagen eftersom jag vart själv hemma. Haha , min egna lilla barnvakt ;D senare händer väl antagligen inget heller eftersom jag mår skit...ska väl se film och sen sova. Ah så får min dag se ut hela dan idag , tyvärr;/ Jag lägger nt ut några bilder heller eftersom jag lägger upp inlägg från min mobil. Den segar så mycke när jag ska lägga upp bilder , så de får bli en massa bilder när jag får tillbaka min dator och mitt internet :d vilket jag får på söndag (y). Men nu ska jag prata tele med min sötnos , så nu måste jag sluta skriva ,men jag Bloggar kanske ikv annars bloggar jag mera imorgon! Pusspuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0