Sömnlös natt ? (a)

Jaha , nu sitter man här vid datan . Tilda o Bella är i simhallen , mamma o johan målar , Tyra springer runt här överallt. Både jag o tyra är sjuka , så nu lär väl resten av familjen bli det oxå ;d
Ahja , igår hände ju nt så mke då . Vi typ åkte hit till söderåkra vid 8 tiden , sen åt vi lite. sen kollade vi film , o jag pratade i tele me min älskling :') sen la sej mamma o johan på övervåningen , jag satte mej vid datan o resten spelade Gh . hah , jag är så social assa (a)
I natt har jag nog nt sovit en blund känns de som . har mest legat o vridit mej o hostat ;s Inte kul alls ! Vakna varje timma av att jag låg helt konstigt i sängen , haha . Ibland låg jag halvvägs utanför sängen , o ibland låg jag snett över sängen o ibland med fötterna på kudden . Lite knasi e jag faktiskt. (a) Och så hade jag tydligen gått i sömnen , hade sprungit in te tyra o sen hade jag gått te mamma o johan o börjat prata med dom ;D !
får väl hoppas på att de nt blir en sömnlös natt till iaf (y)
Imon åker man hem igen . Sen på kvällen ska jag rida :) Hjälper ju till att rida in en häst åt en familj.tummen upp på de (y)

ahja , nu ska jag hitta på nåt tror jag , som typ gå o sova (a)?

Pusspuss på eer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0