10:05 vilken uppväckning---

vaknar av att min mobil låter som fan. "någon" j*vel spammar mej. hatar att bli väckt på de sättet , så kan ni va gulliga att INTE spamma mig på en söndag morgon ?-.-tack.

igår natt gick man och la sej i sängen med datan och kollade på "Remember me" asso har du inte sett den så måste du verkligen se den! sjuktbra. iaf så somnade jag inte förrän tre eller nåt , kunde inte sova ..
och nu ska man snart se "paranormal activity2" med småsyskonen , dom kommer ju kissa ner sej , eller de kommer jag iaf ;$ båda paranormal activity filmerna måste ses!

imon blir de skola , men har inga vanliga lektioner utan har såkallad "kärleksdag" bättre de än vanliga lektioner iaf (y)
vårt schema är typ:
dansa i og -.-
film
diktskrivande och speeddejting
o sen vare nåe mer skit ja inte kommer ihåg :D

iaf så hoppas jag på att de blir en härlig vecka annars tänker jag sova hela nästa helg :)

PUSS&KRAM SKUMBANAN

 
kär i min säng ;$





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0