Ååååhh hjälp mig snälla..

tröött på alla läxor o skit , vill bara ha helg igen. Ändå har veckan gått rätt snabbt , men iofs är den ju inte slut än -.- fredag har vi prov liksom , orkar inte öva . men måste annars kommer jag inte klara det .
Prov i so , RELIGON. orkar iiiinteeeeeee...

Sitter och lyssnar på musik , o smsar . Min moster och min lilla kusin är här , fast dom är där nere med mamma , och min syrra. Känner mej enormt osocial , men har ingen lust att vara social just nu. De får dom leva med.
Aaliyah (min kusin) är bara några månader , haha hon har nog fått lite av mina damp ryck , hon fick värsta skratt anfallet , blev helt j*vla förvånad att de skrattat o de livet hon förde kunde komma hur henne ! Helt sjukt va kul hon hade , så fort hon ser mej så ler hon jätte stort och börjar "prata" , haha hon är den sötaste bebisen asso :')












Eller hur sötaste bääbisen som finns :*

Lilla Aaliyah (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0