brandlarmet

tror jag blev hörselskadad seriöst .. brandlarmet gick nyss. Gimlin låg ner på golvet och bara skakade för han var så rädd , jag skrek o frågade vafan dom höll på med. sen tog jag gimlin med mej upp , så nu sitter han i mitt knä och är skit rädd. och haha , johan fick damp på brandlarmet så vettefan om han tog sönder det :'D

Men iaf är man sjuk.. -.- så blir ingen träning ikväll :( menmen , träning på söndag med mamma blir det väl iaf.
(kanske) annars åker man till pappa på fredag och är där hela helgen. Lördag blir de växjö, mysmys:*

skolan idag va sjukt dryg , ovanligt?
Håltimme nästan direkt på morgonen , träslöjden va inställd.
sen håltimme efter bilden. Så då gick jag hem och la mej i soffan och sov. gött vare iaf :)

men nu ska jag äta , hörs. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0