dryg söndag

idag åker man hem från pappa då. vaknade nyss och ska ta tåget vid 11:57 . vid kl 2 drar jag mej till kyrkan för konfa.. håller på till k 6 ikv , uscha . ahja jag överlever , annars är jag ju inte långt från kyrkogården ..
ska hem och göra matte sen med , ORKAR INTE !

imon blire skola igen , as kul :D -.- inte precis ne , men måste man så måste man.
Men nu ska jag äta frukust , och sen göra mej iordning o sen blire hemfärd , hih !

PUSS

(har inga bilder på pappas data , lägger ut bilder när jag kommer hem.)

Kommentarer
Postat av: Rebecka JOOOOHANSsOOOON

är du säker att den är klockan 2 ? haha!

fortsätt blogga annars :D

2011-02-06 @ 11:17:54
URL: http://rebeckaheterjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0