förlåt ..

igår va jag påväg med ett nytt inlägg men precis när jag ska publicera så börjar min data lagga så blev sur och gick och la mej. hhe.

Men skulle bara skriva glad alla<3dag igår! hoppas alla hade de mysit .. själv tränade man och gjorde inte så mycket , skönt det oxå.
Idag hade man sov morgon började inte förrän 09:45 (y) då hade man träslöjd i en halvtimme bara , för att vi skulle hinna äta snabbt lunch och sen hinna ner till stationen eftersom "franskagruppen" skulle in till kalmar på föreläsning.
drygt ! men satt brevid becka , och han som höll föreläsning såg så j*vla kul ut när han höll på och pratade så jag och becka höll på att få ett skrattanfall , sjukt hemskt när man inte kan/får skratta rakt ut ! ;D
Men vi lyckades hålla oss i mer än en timme , sen fick vi dra in till stan om vi ville innan bussen skulle komma. Så jag becka ,anton , annie ,albin gick dit en stund. Becka köpte skor o smycken. och vi andra gick till ett fika ställe och gjorde matteläxan , HAH (hade inga pengar , så hade inge bättre för oss)
bussen kom vid tre nån ggn , becka och jag hade f*n ryck. skrattade åt allt. Bussen blev typ fylls med folk så vissa fick stå upp , och becka o jag satt och skrattade och skrek , seriöst dom måste trott att vi var sjuka ihuvet eller nåt så som vi höll på ! xd becka du är den enda som kan få mig skratta så mycket asso! SJUKT. (Y) loveu bitch.
 ikv blire träning , härlite , men är sjukt trött.. imon är det musikprov . asso vettef*n har liksom inte övat ett skit :(!
kanske ska va sjuk imon *host*

ahja måste dra mej nerråt eller plugga !

PUSS



massa kramar på er ! :*


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Naw gumman roligast med dej <3

2011-02-15 @ 21:12:09
URL: http://Rebeckaheterjag.devote.se
Postat av: emelie andersson

du säger att jag är söt, va fan är inte du då? :o

2011-02-15 @ 22:01:20
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0