gomorgon . vakna vid kvart i nio. kan inte fatta hur jag ....

gomorgon .
vakna vid kvart i nio. kan inte fatta hur jag kan vakna så tidigt jämt ^o)
iaf igår var man i sporthallen. drog dit vid 3 tiden, när killarna spelade. och väntade in att madesjö tjejerna skulle äga runt på plan !;) kan ju börja berätta att de gick mycket bättre än vad de gick för oss.(Y) vet inte vilka som kom till final än dock..
men var där till kl 23 typ. skulle vart där tills de va slut , men jag mådde bara sämre och sämre. höll på att svimma ett tag , och pulsen blev snabbare och snabbare , så började bli orolig , så åkte hem och la mej o sov ist.
idag mår jag väl bättre , ska spela cup idag igen ju. madesjögnistan 95. vid 14:20 samlas vi. är inte nervös , bara rädd för att jag ska bli sämre när jag springer på plan ;/ men det blir jag inte , det har jag inte tid med !

snart ska man åka till öland , fått nåt presentkort där , så tilda ska köpa fiskar . haha.
sen hem tagga och göra sej iordning =)

puss&kram


tiiihihi ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0