Gomorgon

Nu är tiffstuffs uppe och gör sej iordning. Har nyss städat rummet , älskar't verkligen..! Men nu är iaf kläderna i garderoben och inte på golvet och alla mina kuddar och täcket på plats isängen. vaknade utanför sängen idag (y) låg helt vanligt fast på golvet. ibland undrar jag va jag gör när jag sover .. härom dagen kollade jag min mobil på morgonen då låg den på skrivbordet och jag hade tydligen skrivit ett meddelande , men hade inte skickat det SOM TUR VAR ! det stog : "jag älskar dej , älskar dej myst(L)" CREEPY..
jag är som jag är =)

idag ska man göra iordning i huset för ikv , för då kommer tjejerna hit ju , ska laga mat se film o ha smått kul. mamma och johan ska iväg på fest så hela huset för oss själv (Y) .
nu ska jag måla naglarna :D

PUSSOCHKRAM





mina tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0