helg i kalmar

hejhej , sitter hemma hos pappa. Han spelar typ nåt skjut spel (som vanligt då ;D) och jag sitter i hans soffa och använder hans tv som skärm (a) as gött eftersom han byggt en egen dator , så hade han en över som  han kopplar till tvn. (y)

Ahja , skola idag som vanligt... sen vare bara att dra till kalmar . sluta 10 min tidigare för att man skulle kunna hinna med tåget , göttans. Träffade världens sötaste inne i kalmar ett tag sen mötte jag pappa och åkte hem till han (y

prov idag vare ju , gick AWESOME tror jag . typ lättaste provet ever. allt jag övade på va med på de provet så de va as chill :D

men nu ska jag kolla film eller nåt , HÖRS.

loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0