Hissa eller Dissa ?



Tiffany dissar :

*killar som beter sig som småbarn... Man blir precis GALEN på killar som håller på som om dom gick i fyran. Och så fort man säger "hur gamal är du egentilgen?!"
säger dom alltid: "ååååh har du PMS ??" och tycker dom är skit roliga , nej vi har inte pms men när ni beter er som ni gör då får man f*n aggro utbrott.

*Folk som är som svansar. Går efter en vart man en går , står bakom en hela tiden så när man vänder sig så går man på den, skrattar åt allt man säger (fastän det inte är de minsta kul) , håller med om allt, och folk som tror att dom inte har någon egen talan , shit säg va ni tycker och följ inte alla andra ! va er själva så kommer alla tycka om dej!

*EXTREMT blyga männsikor. klarar verkligen inte av det ! Att vara lite blyg , de är bara gullit . För jag är väl inte alltid "oblyg" men att vara så blyg att man inte vågar prata, kolla en in i ögonen och blir röd i anstiktet så fort man säger något till personen. Jag kan inte umgås med såna personer , de går inte. Sen så accepterar jag ju så klart om man är blyg , men jag kommer aldrig kunna umgås med en sån person.

Tiffany hissar :

*Jordnötskakor! oj nu lät jag som värsta tjockisen (a) men gud va gott det är, ni måste verkligen smaka receptet står lite längre ner.. ni kommer älska dom ;)(yy)

*Flummiga männsikor. haha älskar folk som kan våga dampa sönder och vara sig själva ! Asso tycker väl inte om folk som blir för mycket , men om man kan vara både flummig och seriös då älskar jag den personen! Är ju sån själv så funkar bäst med såna personer . dom är oftast bäst på att vara bäst?!

*Fotboll. Grymt kul, asso energin när man springer på planen är underbar. Bollen vid fötterna , passen och sen skottet på mål, alla vänner på ett o samma ställe , och banden sträcker sej emellan oss! Finns bara gemenskap i ett lag :)! bästa som finns (y)


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

fan vad söt du är :D

2011-02-13 @ 11:27:33
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0