Massa komplicerade ändringar!

Haha , nu kanske de är jag som är trög ? vet inte om ni tycker som jag. Men jag HATAR den nya bilddagboken!
Alla ni som har den vet antagligen vad jag menar. Det enda som är bättre är att bilderna är större , men varenda gång nån annan har komenterat nån randoms bilddagbok , ja då får jag veta de ? då blir de en ny händelse , jag skiter väl i va dom har komenterat på nån annans -.- ÅÅh blir så trött. va jag klagar (a) fiilåt !

Idag hade jag ingen lust att gå till skolan .. men gjorde de såklart ändå. Skulle haft NO sen matte. men cissi va sjuk , förlåt men fyyyf*n va gutt de va! Hade kjelleman på No:n och då spelade vi bandmington , HAHA ! och på matten hade vi Kenneth som typ berätta en hel j*vla historia så fort man bad om hjälp med ett tal xd jag och becka asgarvade..;)
sen va de SO , kollade film och sen färgläggde bilder , hhiih dagisbarn (a)
Imon går man till fyra :(( engelska , franska, svenska på morgonen med skräckisen.. lunch , hemkunskap och sist matte . HATA MATTE -.-'

ahja ska äta kaka nu (a)

PUSSOKRAM



LÖÖÖVE MY BED !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0