Sjukaste skönhetstävlingen i USA






Skönhetstävlingar för småbarn..
visst okej , om barnen är lyckliga av det varför inte ?
men de va ett litet barn kanske 7-8 år. Hennes mamma va inte alls gammal och de enda hon tänkte på var att ungen skulle vinna.
"mamma jag är hungrig..kan vi inte äta nåt" sa barnet då
"nej du ska öva! sluta gnäll."
asso fyfan! ni skulle sett va de barnet va trött hon orkade knappt hålla upp sina översminkade ögon med fejkfransar. Och hennes skinsprejade och polerade ben orkade knappt hålla henne uppe. HON SÅG INTE UT ATT VARA GLAD ! Hon blev då "prinssesan" ett av dom lägre priserna.
och hon f¨ågade sin mamma jätte glatt , "va jag duktig??!"
"du kunde gjort bättre. nu ska vi hem och då ska du jobba , jobba , jobba!"
Tycker det är sjukt hemskt egentligen, hur kan dom utsätta sina barn för det helt sjukt! Dom ser ut som små dockor..som dansar runt på scen bara för deras föräldrar förväntar att dom ska det. usch. de kan nog vara roligt första ggn. men när man har hållt på med det sen man va 3-4 år då är det till överdrift. plus att INGET vanligt barn ser ut så , översminkad och ser ut som en liten barbiedocka..
Ett barn sa i slutet , "ååh va skönt , nu får jag entligen ta av mig sminket"
barn vid den åldern ska inte hålla på med sitt utseende , de ska springa runt och leka o hålla på som F*N .
asso ni måste ju hålla med mej om detta ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0