SJUKT SJUK !

över skriften säger allt, även ursäkten till att jag inte orkat blogga ;/ vart förkyld sen i torsgads bara legat hemma i min säng , skit kul på lovet ...
just nu mår jag bättre iaf , hoppas på att vara frisk imon så man kan orka åka in till kalmar och shoppa lite !! trött på att ligga hemma , tycker synd om mig sj¨älv :(( nu ligger jag och kollar på film vilket jag gjort hela veckan -.-' Iaf så¨kollar jag på min favvo film (a) Eight Below , den är något sjukt bra ! visserligen har jag sett den minst 1000 ggr , men är förälskad i den och de har jag vart enda sen den kom ut ,2006 . hihi :D har ni inte sett den , så ska ni se den! den är sjukt mysig :')

Gimlin tycker också om den .. haha! ska lägga in ett filmklipp på han sen när han kollar på den , hah han ä'r små knäpp min hund asso! :*

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0