Tiffany shoppar nytt till garderoben!

Köpt:

Ruth knitted cardigan - Gina 199 kr  

Skjorta Black Iris - New Yorker 199 kr

Evening klänning BLACK - New Yorker 399 kr

Vit Warp mössa - Stadium 99 kr

Montini armband 4pack - Ur&Penn 129 kr

Montini armband grå/blå pärlor - Ur&Penn 59 kr

Montini öronhängen vita stora pärlor - Ur&Penn 39 kr 

Montini öronhängen "kristaller" vita/silvriga - Ur&Penn 39 kr 


Älskar skjortan !

Sjukt mysig tröja ! kan användas närsom.

Namnet på klänningen säger allt
"Evening" loveit

mössamössamössa (y)

Älskar alla smyckena , annars hade jag såklart inte köpt dom ;)?

plus!
Vill bara säga att folk som kanske inte mår bra av sin vikt , så ska jag ge er ett tips!
Inne på New Yorker har dom GALET små storlekar! I dom mesta affärerna har jag tex storlek 34 i klänning , inne på new yorker måste jag ha 36. Likadant med tröjor har du vanliga fall S/XS så måste du kanske ha L där inne. Olika , men bara så ni vet ni är inte "FETA" bara för ni inte lyckas få på er kläderna i dom storlekarna ni brukar ha , utan den affären har bara små storlekar !

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0