torsdaag .

Satt nyss med ansiktsmask i fejjan (a) haha , satt i 20 min med en handuk över huvet och huvet över en storkastrull med kokhett vatten. Sen direkt efter klibbade jag på ansiktsmasken. Så nu har man len hy oxå , haha ! ;)
och TACK till min underbara matilda som är räddaren i nöden , hehe. Du är bara för bäst gumman (L)älskardej.
 Imon blire kalmar , va o köpte biljett för nån timme sen med mamma , bara för att jag ska hinna med tåget imon dirr efter skolan :) slutar 14:30 tåget går 14:36 så ska gå fem minuter tidigare från lektionen (yy' undrar om skräcködlan låter mej göra de ;)? Kommer gå iaf om hon nt låter mej gå ..

Asso den här veckan har ju gått dubbelt så snabb som förra veckan , håller ni nt med mej?
Galet va snabbt de gått , kan nt fatta att de är fredag imon ,hehe men gutt iaf :D !

Men nu ska jag måla naglarna .. lyckas nt så bra med de :(( ! uscha.

PUSS PÅ EER!


(y)

LASAGNE PÅ HEMKUNSKAPEN ... mums ...


Kommentarer
Postat av: matilda

loveyou:)!



lasagnen va god ;)<3333

2011-02-04 @ 22:49:12
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0