trött ..

Går det bli tröttare än mig ? orkade inte ens gå till gymmet med fotbollen idag eftersom jag är trött i hela kroppen. istället kom jag hem , åt och sen gick jag o la mig i soffan , somnade på 3sec. Men rätt chill idag ändå , vi ska gå till rismåla , när vi kommer fram så kommer brandmännen dit och ska visa hur vi tar oss upp ur en isvak ... lite sent påtänkt kanske eftersom allt håller på att smälta ^o) ? tröghuven---
ahja efter dom har visat de ska vi grilla korv , usch. Och efter det går alla tjejer till simhallen o ska bada , JIPPI-.- har verkligen ingen lust me nånting , NEGATIV förlåt men så är de . trött = sur.

nu ska jag sova. puss go'natt :D

lilla älsklingen o jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0