förlåt om de blir två likadana inlägg nu men min data är c*skadad :D

hej mina gullpluttar!

idag åkte man in till kalmar på morgonen , varför säger jag inte ! hihi busi jag är (a)
sen skjutsade mamma mej till skolan . första dan idag , riktigt dryg , så gick och skrattade åt allt ! tyckte de var bättre än att jag skulle somna på lektionen så skrattade ist :D men f*n va lärarna klagar ! får man ens röra sej i ett klassrum utan att dom sätter foten på en , ibland är de som ett fängelse med en vakt som försöker strypa en ;s menmen de va min jämförelse , finns ju dom som älskar skolan (dom som har mindre roligt liv hemma) så nu ska vi inte vara elaka !

blev ingen träning idag . för är fortfarande för kraslig sen jag va sjuk ;/ menmen , får ta igen det på lördag!
imon blir det skola , prov direkt på morgonen , kan inte säga mer än ... JIPPI ! fast ne skulle nt tro de...
ahja har håltimme annars typ för de mesta , sen på idrotten ska vi till jujutsu hallen , HAHA ! kommer dö av asgarv ! ska springa runt o dra annie i håret , o trycka på punkten som sitter på överarmen! MOHAHAH SÅ JÄVLA KUL SKA NI VETA ! :D:D

haha men nu ska jag skratta åt nåt ... åååkej är trött förlåt (A)

PUSS&KRAM!

alla som inte har mej på fb ja men adda mej dåååårå!

FB@Tiffany Grant (adam)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0