2011-01-30

Söndag ... usch tycker inte om söndagar när man vet att imorgon ska man upp tidigt till skolan. Går de att bli mer drygt ?
Idag vaknade man vid halv tolv eller nåt , skiiiit trött verkligen. Åkte in till kalmar eftersom både Tilda och Tyra skulle på dans . Satt i en timme typ och kollade på Tyra , men sen när hon var klar drog jag , mamma , johan och Tyra till coop. heh.
kollade systemkamera ( som jag kommer få i konfermations present ) och skor ... va påväg att köpa ett par skor , men ångrade mej. Får bli nån annan ggn.

Nu ska jag plugga , har matte tills imon , franska tills på tisdag , onsdag musikprov , torsdag engelska , fredag prov... blir pluugg hela veckan :( får se om jag ens har nån tid att blogga !

Ahja nu tänker jag köra på google översätt till texten jag ska skriva på franska , hihi NAJS .

Puss loveya


Me&my guitar


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

så söt du är tiffany :)

2011-02-05 @ 16:49:16
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0