dagen faiil...

tjosan .

Hann inte blogga igår kväll hade fullt upp med att plugga , smsa , och duscha. haha.
Menmen idag slutade vi egentligen 10 i 4 men vi hade ingen lärare på matten så gick typ 10 minuter tidigare eller nåt, as gött vare att vara utan lärare ... så man kunde tare lite lugnt va helt jävla sluut asso.
Idag har jag typ haft min älsklings lärare (nnnnaaat) tre lektioner i rad , som varje torsdag! DRYGT.
Hemkunskap hade jag med. de va as kul hade ingen lärare där heller , bara en som kom o kollade oss ibland. Vi bakade typ en paj , jag gjorde maräng och fyllning , pajen smakade SKIT asså det var hemskt va äcklig den va! Fast inte mitt fel faktiskt(a) de va bara helt enkelt en äcklig paj... och sen gjorde killarna en peppakake sak , som blev as god! och så åt vi bakad potatis. Proppmätt nu ;)

dagens:

"KOM TILLBAKA OCH SÄTT DEJ ALBERT!" han säger det sista i värsta tjej skriket
alla börjar as garva , och jag va as kissenödig och hade majs i munnen så kunde inte andas , och skrattade så höll på att kissa ner mej. Alla började skratta åt mej , och annika skriker i mitt öra
"SPRING TIFFANY , SPRIIING ! "
och jag fick värsta skrattanfallet och lutade mej bakåt så att stolen välte och jag med ner på golvet , och jag ligger där o skrattar som f**n , och alla andra håller på att dö av skratt . Sen när jag ställer mej upp med stolen , då märker jag att stolen är sönder... asso de va helt sjukt va vi skrattade , de tog aldrig sluta. JAG FAILADE SÖNDER ! HAHAHAHHA ... sitter och skrattar nu , ni skulle vart där ;)

men nu ska jag iaf spela gitarr :D skriver väl sen antar jag , puss loveya!


jag och min älskling Gimlin .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0