Dagen

Hejhej allihop :D

idag har faktikst varit en helt okej dag . Har varit grymt kallt men annars har väl allt varit rätt bra . Slutade vid fyra , hoppade över idrotten orkade inte med den idag eftersom jag ska till gymmet nu om en timme .. hehe tiffany är biffN ! (a) kanske inte riktigt ne ... men ska ha styrke och konditions träning med fotbollen härligt värre! riktigt sugen på att träna fastän jag är sjukt trött . haha knasigt - ahja matilda kommer och hämtar mig vid sju tror jag de var , sen drar vi till träningen , efter ska jag hem , duscha , BLOGGA(Y) , och sen sova faktiskt. Jag behöver verkligen mer sömn, sover för dåligt känns de som. är liksom alltid trött :s

jahapp , nu ska jag plugga lite engelska (som jag inte kommer göra menmen..) sen ska jag byta om , vi hörs mina gullepluttar :*


haha min och Fannys humor ! men ursäkta min svenska det ska stå ALLA*

jag utan smink . theh


Kommentarer
Postat av: fanny

asbra humor :) <3333

2011-01-25 @ 19:42:52
URL: http://fannyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0