fredagsmyys!

hejhopp

sitter och målar naglarna...igen
har nyss kommit hem från skolan. asso hade 3 timmars håltimme ! så stack till Victoria med conne och becka och åt lunch där:) sen gick vi till lindex , köpte nagellack . sen vidare till torgEtt där köpte jag en finfin tröja (y) och sen in till villys o köpa GODIS. Sen hade tre timmar gått så drog till biblioteket där vi skulle leta rätt på böcker svara på frågor o sånt skit.. men fick iaf sluta vid två , en halvtimme tidigare (Y) as gött.

nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så jag kan fråga om hon kan skjutsa mej till Matilda , om hon nu kan va idag. isf sover jag där inatt ! ska spela in låt antagligen , så länkar sen isf :D!

Men nu ska jag måla naglarna klart . hade gutt !

puuuusss


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

jättefin blogg och du är jättesöt :)

2011-01-30 @ 00:06:44
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0