Gomorron ...

Kl är 10:00 ...hm de var ovanligt för mej att vara uppe nu på en helg ! haha :)
Vaknade iaf av att min kära hund slickade mej i ansiktet som vanligt ..mums. Och nu sitter jag vid datan i morgonrock och väntar på frukust (a)
Senare blir det antagligen att dra hem till sebbe som går på kryckor eftersom han är galet begåvad (yy'
vid fem drar jag mej till OG-hallen för att hålla Gustav sällskap när han ska kolla innebandymatch , ååh va snäll jag känner mej !
Iaf tummen upp på en sålänge bra dag (y)

Nu ska jag duscha , skriver senare ! loveya


Bild sen sommaren i Halmstad , usch va man längtar efter värmen !


Kommentarer
Postat av: isabel

Fin blogg! Allt bra? :D

2011-01-22 @ 11:16:48
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0