hemma och jag är lika begåvad som vanligt...

Va skönt det var att komma hem ... har bärt min cykel från OG-hallen och enda hem , för ni kan ju bara gissa vad jag lyckades med ? Jo jag tappade min nyckel ! som vanligt har jag tappat bort min nyckel igen , har tappat bort min skåps nyckel 3 ggr , tappat bort hus nycklar , cykelnycklar jag är en riktig naturbegåvning vill jag ju bara berätta . Är så arg på mej själv ska ni veta..
Ahja kanske inte är hela världen , men när jag kommer hem så säger mamma
"har du inte mött Johan(mammas sambo)?"
jag: " nej?"

"men du kan ju aldrig svara i mobilen heller ! nu har johan gått ut för att möta dej , så nu får du gå ut o leta efter han!"
så jag gjorde de , blev lite smått irriterad för jag var så förbanad innan , och jag var tvungen att springa hemmifrån enda till OG-hallen igen , och där möter jag johan .. som bara skrattar . Han har inte precis världens bästa lokalsinne , hahah !
menmen lyckas man med så mke som jag lyckas med då är man riktigt j**vla AWESOME!

Här kommer bilder sen dagen iaf:


Grymt oseriös bild , och har sebbes awesome mössa på mej! han vägrade ha den på sej så jag tog på mej den :D

Bild på mej och sebbe (y) dock är bilden väldigt suddig ...men ni får stå ut!

Jag spelade GTA (ägde ju sönder...) och Sebbe va social och pratade me sin kompisar från Boden ! älskar den dialekten , HAHA

Men fick ju inte spela så länge eftersom sebbe ville visa sina skills som han inte har !

Bevis på att han är handikappad , och att han har en söt GUL foppatoffla ...


Ahja tummen upp på härlig dag iaf ! Loveya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0