Kalmar

Gomorgon gullepluttar!

Idag vaknade man vid 8tiden men gick inte upp förrän 10. Åt frukust osv..
Om en stund beger jag mej till kalmar för att kolla lite systemkameror och lite så. Vet inte riktigt vilken det är jag ska ha men ska kolla lite , och övertyga mamma om att jag inte kommer lyckas få den att se ut som min mobil (min mobil är helt sönder repad osv) (a) ja , jag är klumpig . men om jag verkligen vill vara försiktig då brukar jag oftast lyckas ! haha

Jahaja nu ska jag gå och göra mej iordning kommer skriva mer lite senare . Pusspåer !

Gimlin i rosa bil ... AWESOME!
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Hade som sagt väldigt tråkigt igår natt så jag bestämde mej för att göra en rolig bild i paint!
haha den är inte alls noggrann gjord men gjorde den bara på nån minut i paint så drf ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0