Philip Andersson.

Okej nu ska jag berätta om den mest finaste pesonen jag nånsin lärt känna. Han har allt , han är ett hjärta av guld , han har ett leende som får alla att le. Han får mej att känna mej värd allt bra i världen , han får mej lycklig , han får min kropp att bli varm. Ibland bara känner jag att jag skulle kunna göra allt för att få vara i din famn philip. Det finaste nån nånsin gjort för mej de va när du berättade att du tatuerat din handled , och skrivit "mitt hjärta" på thailändska , och när du sa att de va mej du menade . Tårarna bara rann , och texterna du skriver . hjärtat du får mej alltid på bättre tankar .

Tack philip du är underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0