tack matilda.

Okej , nu börjas de bloggas igen. Riktigt länge sen och jag brukar ju vara duktig på att säga att jag ska hålla mej till bloggandet men sen gör jag inte de ändå... men somsagt ska väl FÖRSÖKA hålla mej till det nu!
Har vart lite tjat om att folk vill att jag ska blogga , så varsego alla nu har jag börjat igen. Matilda har fixat lite med min blogg , tack gmn blev riktigt AWESOME! (L)

Kan ju berätta va som hänt undertiden som jag inte bloggat !

Hemma har vi blivit en hel ny familj. Mammas särbo har flyttat in med sina två barn. Så nu är vi sex stycken i familjen ! varannan vecka blir det nästan för trångt här eftersom då är alla småbarn här , så då håller jag mej mest uppe på rummet. men det funkar väl de oxå.

Det har hunnit vara julafton och så har de ju blivit nytt år 2011 (yy' detta ska bli det bästa året har jag bestämt mej för ! Det enda som jag hatar med julen och allt , är snön och att de ska vara så kallt ! ;s Tycker att de kan vara snö högst i en vecka och sen att de smälter bort och blir jätte varmt , hade vart galet skönt...

Iaf idag är de ju fredagsmyys(a) ska bara ta de lugnt ikv , och imon blir de antingen att åka in till kalmar och hitta på nåt eller spela in låt med matilda. Får se va som händer ...

Nu ska jag äta o sen se film , pusspuss :*


Bilder från 2010-2011:

Myskväll
med min tjej :)!


Gimlin på julafton ;)

Nästan hela familjen på julafton.


Kommentarer
Postat av: matilda

älskar dig!

AWESOME attt du börjar blogga igen!:)<3333

2011-01-21 @ 18:18:25
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0