Thailand !

jaha ny duschad och hemma från är riktigt härlig träning ! Körde ut mej helt idag , kämpade in i det sista , hehe.
men skönt var det , och matilda och jag hade grymt kul i omklädningsrummet , skrattade åt en jävla flaska som stog enam på en bänk ! hahah.
och innan vi skulle gå in till friskis så ramlar matilda vid ingången på isen, och vi asgarvar så vi knappt kan andas. Och efter träningen så går matilda försiktigt ut och säger här ramlade jag innan , och framför allt folk utanför ramlar hon igen på samma ställe , och alla bara skrattar. så jag gick fram och skulle hjälpa henne upp, men då la hon all tyngd på mej så jag oxå halkade , och halkade över henne ! fyf*n va alla skrattade , skämde ju ut oss totalt :$ haha men f*n va kul de va gumman ! :')riktigt begåvade!

Jaha innan man drog till träning så ropade mamma och johan på mej och dom andra tre , och så ville dom att vi skulle prata. Så berättade dom att vi ska till thailand ! o': vi ska hyra en egen villa , hyra en egen jeep ! Villan är värsta lyxhuset , (fick se de på bild) och stränderna är helt underbara! Vi ska åka i Juni , långt kvar , men vaf*n GAAAH va kul de kommer bli eller ?! och jag ska skaffa systemkamera innan jag drar mej ditåt...
det enda jag tycker är negativt är att vi kanske måste byta flyplan 3 ggr , och jag får panik när man är stressad och man måste hitta rätt sak att sätta sej på .. eller ni fattar ? Och så måste man ta sprutor ! det är de värstavärsta av allt. ÄR SÅ SPRUTRÄDD ! hatar det verkligen.. uscha. brukar svimma -.- och så ska jag för nya mitt pass som gick ut 16 nånting 2010 . haha !
jaja jag överlever om jag får världens varmaste semester , gaah va jag ska bli BRUN eller ??!

hehe , nu ska jag kolla systemkameror . sovmorgon imon ni vet ;)

pusspuss loveya!


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha! bäst humor har vi! ;) gummmmsan<3333

2011-01-26 @ 15:56:17
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0