tiffany är trött .

tjoooooooh

Hemma från go träning , och lika trött som vanligt.
Va i stallet idag som vanligt innan . hade Hilma ...som va ovanligt busig idag. när vi skulle trava igång började hon sparka bakut , men jag fick henne och bli lugn igen. sen när vi skulle trava och gallopera fram dom som vi själva ville då blev hon sur när hon inte fick gallopera och trava när och hur hon ville , då bockade hon av mej. härligt , landade mitt på rumpan så min magsäck trycktes ihop och jag spydde typ. Gjorde as ont ett tag .. sen blev jag bara yr och svimfärdig antagligen för att jag kom i chock tillsåtnd. Iaf fick jag gå ut en stund , Ingrid fick kolla till mej, sen satte jag upp på hästen igen och skrittade och travade lite , sen fick jag gå ut med henne och rykta henne. Kändes så dumt om jag inte suttit upp igen , vill ju inte ge upp!

jaja , nu ska jag spela gitarr , sen ner o kolla tv . och sen dejta sängen 

Puss loveya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0