Tiffany ... sur

Heemma från en sådär bra träning. Missade nån pass och fick värsta vrede utbrottet ... ja jag har hög press på mej själv ! men vill man lyckas me nåt då blir man f**n sur om man misslyckas . Ahja misslyckades inte hela träningen iaf. o de är väl tur annars hade jag vart riktigt förbanad .
Ridningen gick faktiskt väldigt bra ändå , hade Hilma snällaste och segaste hästen , nt bästa blandningen när jag otålig och är på dåligt humör ! men det gick faktiskt bra ändå , kämpade på tills hon galoperade som en galning , hehe !
 
Nu sitter jag i en stor mysig luvtröja som är johans , hihi, och har nyss duschat , riktigt skönt med en iskall dusch ! uppfriskande , haha :D

Imon är det tisdag , om ni nt visste de redan ;) så imon börjar de med franska ... "suck" ... har läxa tills imon , men orkar verkligen inte göra den :( men måste ju så klart. Så ska sätta mej och översätta en hel text på franska, ahja kan nt bli mke mer tråkigt .
Men vi har lååång håltimma imon , så de är en rätt chillig dag eftersom vi bara har lektioner där man knappt behöver anstränga sej :'D

men nu ska jag översätta min text på "google översätt" ååh älskar den sidan ibland asso ! (Y)

puss på er , loveya !



HISS luvtröjor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0