dags för tiffanysmys.

skola idag då. typ varenda lärare kom fram och sa :
"hälsa din mamma att hon var jätte fin i tidningen och att hon ska lycka till nu!"
ja somsagt mamma är i tidning med sitt nya företag nu .. haha BAROMETERN.
och jag visste inte om det i morse , så va tvungen att springa ner till bibblan o läsa tidningen på håltimman , haha! mamma va så söt , hööh .
good luck (Y)

efter skolan stack man hem till beckas pappa, lånade hennes skor och va barnvakt åt hennes lillasyster som är 9månader. haha ! hon är den speciellaste bebisen jag nånsin sett o träffat! för de första va hon kär i mitt nagellack , de kan man inte förneka! & sen skrattar hon som en liten apa , och hon gör de värsta minerna så man börjar typ as garva , ibland bara spänner hon hela sej , o de är f*n de roligaste jag nånsin sett ! HAHAHAH fiiif**n va vi skrattade beckus :'D loveu!

imon drar man då till lessebo, göttans. åker 12:13 och åker hem 19 ...nånting . måste ju somsagt hem och vara social med släkten (Y) som är lite små tjuriga eftersom jag inte är hemma när dom kommer (A) brukar nämligen vara nån annanstans när vi har släktträff .. haha slumpen .. eller ? ;) jodå har inget emot dom ! :D
men nu ska jag leta reda på min tröja ,

PUSS&KRAM SKUMMBANANANANANA :o!


egoomee ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0