data dampar , mera plugg

^
|
|
|
|

rubriken säger allt.
min data har typ dampat sönder så har inte bloggat något pga det , och att jag har sjuuukt mycke plugg denna veckan . tisdags prov , idag prov , imon prov + läxa , fredag ledig . så har inte haft tid med nånting känns de som.
men nu tog jag mammas data efter att ha ringt runt om praoplats , har kanske fått en plats på ett dagis som jag gick på när jag va liten , hihi. De ska ringa tillbaka på fredag för de är inte säkra. menmen får jag ingen plats där så är de typ panik , för lappen ska vara inlämnad på måndag ... hehe.
får önska mej lycka till (Y)

men nu ska jag plugga engelska tills imon , pussokram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0