fredag imon , gutt eller !

torsdag :
tre lektioner med skräckis i rad !
lunch
hemkunskap i tvåtimmar
och sen matte-.- som ändå gick rätt bra idag , eftersom man dampade sönder med kemal .. hahah !

just nu sitter jag och hjälper mamma med att reklamera hennes företag , kan ni ju se på inlägget under. (y)
tycker jag är riktigt snäll som gör de ! (a)
iaf idag ska jag tare lugnt bara , har inte lust med nåe annat. imon är de freeeeeeeeedag ! då blire skola , sen kalmar antagligen och träffa pappa en stund sen hem och mysa te'att ! lördag blire lessebo , och kanske har man sällskap av anna dit , härlithärlit! blir o träffa min lilla snyggis där i nåra timmar , sen hem och vara social med hela släkten som kommer hit typ ;D

söndag träning halv elva till halv ett , på ute gräsplanen på åkrahäll ! fatta as gutt ! äntligen fått tid där (Y) tummen upp på de.

men nu ska jag äta , sen kolla film tros jag !

PUSS&KRAM DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0