långa inlägg som försvinner , värsta jaaag VET ! :@

titta snuttisar!

ÅÅÅÅH har lust att döda min data , men förlåt! skrev nyss värsta långa inlägget sen när jag ska lägga upp det , då loggas jag ut från hela datan! så inget är sparat , ååh jag kan bli så arg ;@@@@
utbrott ....

idag skola , hade jujutsu på idrotten , haha dog lite inombords när jag råkade knäcka(stavning) sönder beckas arm ! HAHAHAHA och sen när jag skulle strypa henne mot marken då rpkade jag trycka till hennes näsa , och slå till den .. haha och jag va rädd för att hon skulle ta i :'D ! FÖRLÅT snuttan (a)
Imon skola iiiiiiiigen , drygt eller ja. matte imon ... hemskt , vill inte dö som ung ! men de lär jag göra om jag måste tänka för mycket , vilket jag måste på matten :O är det de ni lärare vill ?? ta dö på eleverna , jomen tack sa gullit av er -.- menmen överlever säkert en dag till , (får vi hoppas)

annars imon ska man hem vara barnvakt till fem sen kanske in tilll kalmar och kolla när mammsen är på mässa , hon ska ställa ut sitt företag och reklmera det ! lycka till mamma. hon blev även intervjuad av barometern här hemma idag , haha kan se mammas nervösa ansikte framför mej ! ahja men de verkade iaf som de gick bra idag! 
 
på håltimmen idag köpte man ny bh , tummen upp på de (Y) loveit.

PS : älskar min käre vännina REBECKA . :*

PUSS&KRAM SKUMMISBANANIS :$


Kommentarer
Postat av: Rebeckaaaaaa :*

Naw , jag elakes dejg määäd gömman. !

<3

2011-03-02 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0