sover en timme , är vaken en timme , sover en timme är vaken en timme ...

haha ... sjukt kul och reta monika med den låten , sover en timme är vaken en timme , en låt som går så i fyra minuter om och om igen typ ! gick och sjöng den med john hela tiden .. kan inte fattar varför folk tyckte vi va jobbiga ? :o

iaf hade sån där bussutrymningsövning , haha LGT stog och pratade om hur man gjorde i 20 min och kommer inte ihåg nåt förrutom när han sa att vi skulle utrymma . haha det tog 1 sekund , och jag kom ut sist , nöästan alla sprang , och jag gick . kändes mobbat , men vaf*n man ska ju inte överdriva . rätt dryg dag annars idag , fick skrattanfall på hemkunskapen , annika och monika blev utslängda men inte jag , HAHA! ägda .

känner mej jätte tjock dessutom , känns som jag äter hela tiden ! :s måste verkligen ut och röra på mej känner jag , bränna av några kilon skulle va riktigt skönt !

så nu ska jag nog göra mej iording och sen ut och springa .

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: matilda

va heter den låten?;)<3

2011-03-10 @ 17:24:01
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0