utrymma brinande buss

OOOJOJOJ !
dålit jag bloggat , men finns en anledning som vanligt ! har tränat och inte orkat sätta mej vid datan en enda gång ! en sak är iaf posetivt och det är att jag hållt mej borta från datan i 2 dagar , de är nästan rekord (Y) tycker jag är lite små duktig nu!
men eftersom jag inte använt datan har jag inte heller uppdaterat bloggen ju, och de är ju negativt ?!

men i måndags var de ju vanlig skoldag , nemen typ inget speciellt hände väll... idag hade vi säkerhets teori i matsalen på morgonen , de handlade typ om brand och bussutrymning... lite drygt men roligare än vanlig lektion.
På torsdag skulle vi tydligen utrymma en buss på riktigt , för övningens skull . haha kan ge mej f***n på att jag kommer ramla :')
imon är de vanlig dag också, kanske blir ut och springa med annie på kvällen , hade lust att ut och springa nu , har nyss varit i stallet och hjälpt lillasystern .. men kallt och tråkigt att springa själv ju . men vi får se vad som händer lite senare !
nu ska jag prata tele iaf . (Y)

PUSS&KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0