Acting så damn mysterious

jajjemen sitter och spelar "price tag med Jessie J" så sjukt skön låt att spela på gitarr ! hihi (a)
idag har dagen vart dryg. gick till fyra & har typ bara vart flum idag .. haha.
på franskalektionen så slogs jag och annie som vanligt , men jag spättade annie med en penna så de gick hål, va faktiskt inte meningen men hon förtjänar det :D:D älskardig .
imon är de nybromarknad ju , vilka ser man där?
fredag kommer iaf spenderas med anna och annat härligt folk !
lördag blir de kanske hem till annie för att sova där över natten , hihi mysit värre! och söndag är de match och konfa .. min helg då . får hoppas på en lyckad helg ivarje fall :D!

men nu ska jag ut en runda tror jag , sakna mig inte för mycke (a)

PUSS

It's not about the money , money , money
We don't need your money, money , money
We just wanna make the world dance
forget about the price tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0